Vad snabbt dagarna går

Jag måste bara säga att det känns som att det var nyss jag fick min veckas ledighet från jobbet. Idag börjar min jobbvecka igen och nu är det juletider och på köpet kommer extra arbetspass och fler timmar till skillnad från hur det brukar vara med mitt vanliga schema.
 
En fullspäckad vecka med uppsatsskrivande, plugg och söka praktik. Nu är jag äntligen klar med mitt personliga brev och kan härmed denna afton söka praktikplats! Eller visstja, jag börjar ju jobbet 17:30... 
 
Torsdag blir min enda lediga dag denna vecka och gissa hur jag kommer spendera den! Jo bland alla Hänt Bilds tidningar och analysera för fullt haha. Det sköna är ju att jag tycker det är så himlans roligt!
 
Här kommer en bild på en liten lady som jag är riktigt nöjd över. Funderar på att lämna ritplattan hemma i Umeå för annars kommer jag bara sitta och tokrita under julen haha. Hejsvejs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback