B I L D B O M B

Jå, då har det ju gått några dagar sedan jag skrev här. Det har varit fullt upp denna vecka med födelsedagsfika x2, skräckfilmskväll på skolan med klasskompisarna och jag har även hunnit fota mitt klädval som jag hade igår :) Är himlans glad att så många var taggade på filmkväll på skolan trots allt. Vi såg Rec 2 som sög och därefter Cabin In The Woods som jag sett tidigare. Kvällen var awesome och den avslutades med att Amanda P sov över hos mig för vi båda ville inte sova själva efter att ha sett skräckisar samma kväll ;)
 
Fikat var jättetrevligt, jag fick jättefina presenter av mina vänner: tavelram, mugg som ser ut som ett objektiv, laserpekare till katterna, vantar som kan hantera touch-telefoner, ugglekakor som Amanda har gjort (dock har jag inte hunnit redigera den bilden - dyker upp om någon dag!) och en gottepåse av den andra Amanda köpte till mig (den bilden lägger jag också upp snart haha)! Så himlans bra vecka och nu är jag utvilad inför jobbet imorgon! Skönt att jag kommer arbeta i Umeå denna gång så jag får sova i min egna säng :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback