Dagens i-landsproblem

Åååh my gosh... Jag har suttit i ca tre timmar i sträck för att få bort ett kryss som dykt upp i programmet After Effects, gällande effekten Twixtor. MEN JAG TROR JAG HAR LÖST DET! Jag tog lite extra lång tid på mig idag att ta mig till skolan, men det var lätt värt att åka dit trots allt! Imorgon är jag redo att vara på skolan kl 10 och satsa gärnet med Twixtor-skiten. Twixor gör effekten slow motion mjukare. Här är en länk på en video som jag blir så sjukt inspirerad av (ändra inställningen på filmen till 720p längst ner till höger på "kugghjulet" så blir det bättre kvalitét!). Nu önskar jag mig hellre en Canon 7D till födelsedagspresent än pengar xD haha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback