Dagens

Halloj! Jag hann med att fota mig innan jag tog bussen till skolan, men det är först nu som jag kunde redigera bilderna. Så här har jag sett ut idag, och jag bara ääääälskar mössan! Röda läppar också och det kändes inte alls fel så. Har redigerat klart musikvideon och imorgon är det bara finslip och lägga till lite effekter till videon så blir allt superduper! Efter skolan skulle jag lämna nycklarna till bilen tillbaka till Heja! men jag fick ta hand om hela bilen och ha den här på min parkering istället, weei! Åkte dessutom till Emma som jag inte har träffat sedan våren - sjukt dåligt av mig att inte träffa mina vänner, men nu ska den gamla Mikaela komma tillbaka och hänga 24/7 med sina vänner! Sitter nu hemma och myser, jag ska se till att lägga mig tidigt ikväll också! Vi hörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback