Hard work work!

Ojoj, ingen vila för mig och Anneli inte haha. Igår packade vi hela dagen lång med alla nya saker som skulle med i bilen. Det blev inte förrän kring 18 vi började åka upp mot Luleå. Väl framme på hotellet var vi sjukt trötta och vi somnade direkt. I morse vaknade vi 7 och det kändes som att döden hade nått oss haha. Nämen vi hade energi att satsa så hårt på jobbet, men fysiskt är ju det jobbigt då man är trött. Det gick snabbt att packa ihop och sen var det besök hos mormor och morfar för fika och lite födelsedagspresenter för mig. Sen åkte vi till mamma och åt middag :) Nu ligger vi bara i var sin säng och ser lite melodifestivalen. Ska se till att sova innan 23! Imorgon är det jobb och sen bilresa ner till Umeå. Lämnade kameran hemma, men jag bjuder väl på en bild ändå. Lite ego och så, men vad tusan! ^^, Hellre en bild jag tagit än ingenting haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback