Jobb och födelsedag

ojoj, det har varit fullt upp de senaste dagarna! Ska bara snabbt uppdatera vad som har hänt och sen ska jag i säng. Jag jobbar för fullt, dessutom på min födelsedag som var igår :) Idag har jag och Alice jobbat i Piteå, sover över här inatt och imorgon åker vi tidigt ner mot Skellefteå (det är ju melodifestivalen där nu och alla hotell var fullbokade!). Firade födelsedagen igår på skolan, i bil upp och sen fika med pappa och farmor. JAG FICK EN KAAAAMERA!!! Nu är 400D:n borta och jag välkomnar min nya älskling CANON 650D! <3 Provade ta lite bilder med den ikväll på hotellet, dock var det inte alls något bra ljus, men här är en bild på Alice :)
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback