Kreativa Ela

Yes! Igår kände jag lite inspiration och fick lite skuldkänslor över att jag bara köper massa tyger och inte alls syr. Jag tog fram symaskinen och under ett tag insåg jag att jag hade sytt saker i fel ordning och var tvungen att spendera lite mer tid än vad som egentligen behövdes. Då tänkte jag för mig själv att jag skulle lämna projektet, men intalade sedan mig själv att jag i så fall aldrig skulle göra klart den!
 
Jag sydde en kjol, hade på mig den idag på skolan - men har dock inte hunnit ta någon bild på outfiten än så det dyker upp strax. Det är inte så kul att fota när det är kolsvart ute och jag orkade inte ha med mig kameran till skolan eftersom det är så lite batteri kvar. Men jag lovar att det kommer upp en bild på den snart. Här har ni lite "in-action"-bilder. Ha det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback