Monday

Halloj! Har haft fullt upp i helgen med jobb. Skönt att det var här i Umeå så man kunde komma hem relativt tidigt, sova i sin egna säng, plus att slippa skaffa kattvakt :) Det har gått bra att jobba denna helg, endast några brutna naglar, ett finger i kläm och en bula bakom örat har jag fått. Idag gäller det att vara så produktiv som möjligt. Ska  nog ta mig till Ersboda och köpa en vit plast som jag ska sätta på mitt svarta kakel i köket, och sen kanske få in ett besök till stan dessutom :) Så härligt med sol må jag säga, vårkänslorna bara dyker upp. Är dessutom så himlans kär i min kamera, älskar den! Nu bjuder jag på tre bilder som jag tog utanför lägenheten eftersom vädret skrek efter mig. Varför ta en outfitbild inomhus då det är sol?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback