Ny header

 
Canon 650D, 18-55mm HDR
 
Kände mig sjukt less på den gamla. Ville ha en header på stolen och TADA! Ska även uppdatera lite senare hihi. Ska på Poetry Slam ikväll, det är en tävling i poesi och Amanda ska tävla där ikväll. Blir hur spännande som helst och förhoppningsvis så kanske jag får spela en liten trudelutt på gitarren. Kameran åker självklart med!
 
En annan sak jag vill ta upp är "project k.ö.k" och det handlar om att mitt tråkiga, mörka kök ska bli ljust och fint.
 
No1 - Ekplast (check)
No2 - Byta till vitt kakel (check)
No3 - Måla bordet och stolarna vita (progressing)
 
Bilder dyker självklart upp när Project k.ö.k är klart!
 
Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback