Resultatet av sykvällen

Här kommer nu min nya älsklingskjol som jag sydde i förrgår :) Superduper enkelt att sy. Bara ta två stycken och sy ihop dom, fålla och sy in ett resårband - TADA! :D Allt som allt gick den på kanske 30 kr eftersom jag har kvar en enormt stor bit av tyget. Jag lär göra en liten top av det tyget som man kan matcha med till sommaren (magen ska synas lite i så fall höhö). Polly ville även vara med så jag kunde inte låta bli att ta upp henne och posa. Snart bär det iväg för jobb och Luleå-Piteå "turnering" med bästade ANNELI!!! <3 Kommer sakna kissarna, men jag blir inte borta så länge. Kommer även bo på hotell i två nätter OHLALA, det gillas ^^, Nu måste jag skynda mig att packa det som behövs.
 
Lägger kanske upp lite bilder från inspelningen i skogen också senare ikväll, men bara kanske :)
 
 

Kommentarer
Amanda säger:

Underbart snygg! Du är så himla vacker min finaste vän!(L)

Svar: Ååh tack! <3 Du är så vacker du med älskade du <3<3 Saknar dig så ofantligt mycket!
Mikaela Sandström

2013-02-09 | 11:32:28
Bloggadress: http://Http://amandafernandez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback