Tre saker jag älskar

Jag är dålig nuförtiden med att ta bilder, men hittade dessa som jag tog förra veckan. Det är först och främst mina älsklingar Penny och Polly som sitter på fönsterbrädan (som jag dessutom nu älskar!). De följer mig vart jag än går och myser för fullt när jag vill mysa. De får min lägenhet att kännas mindre tom. Den andra saken jag älskar är mitt frukostbord som egentligen har blivit något av ett datorbord då jag bara har den där istället för frukost haha. Men det är skönt att ligga i sängen och bara ha datorn ovanför sig utan att koka ihjäl då den blir varm. Så här har ni de tre saker jag uppskattar mest för tillfället (kameran, ritplattan, gitarrerna
 
och massa andra saker såklart!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback