Inspiration

Kommer ni ihåg för två dagar sedan då jag fick tag på en extern blixt och samtidigt den kvällen vann batterigreppet på tradera? Jag måste bara nämna detta för mer och mer visar mig att det är ödet. Jag tror egentligen på slumpen, men vissa gånger börjar jag tveka.
 
I alla fall. Blixten fungerade inte till min kamera (antog det när jag köpte den, men man måste ju prova) och idag var sista dagen att lämna in den till myrorna. Jag gick in och tänkte att det skadar ju inte att kolla lite på vad det finns för kläder där. Jag gick runt och den lyste bara upp, den var där bland alla andra gamla tröjor, jag visste att DEN skulle jag ha! Tog sedan ett steg bakåt och tänkte att det skadar väl inte att prova en annan sak samtidigt. Gick in i omklädningsrummet och jag var i himlen!!! 100:- gick det för en tröja och ett par byxor.
 
Saken är att outfiten inte är så värst snygg, men den betyder något för mig. Jag har blivit inspirerad till att göra en photoshoot utifrån ett gammalt fotografi av min mormor och morfar då de var "turister" i Umeå. Fotot jag vill ta kommer betyda ofantligt mycket för mig och jag vill bara göra det NU! Ni får inte se kläderna, men bilden jag är inspirerad av får ni se här nedan. Håller även på med fotodokumentären därav kommer denna bild med:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback