Okej, här kommer den!

Det var en del människor som var ivriga att få se min "stooora bild" som jag pratat om. Så nu ska jag sluta retas och presentera det absolut första jag började rita med min ritplatta. Jag älskar egentligen allt som har med porträtt att göra. Jag vill inte rita bilder på kändisar, för det känns så opersonligt. Därför började jag ritade av Amanda! Det finns mycket jag hade velat ändra på och finslipa, men detta projekt låter jag nu vara åt sidan och därmed säger jag: Enjoy :) 
 

Kommentarer
Amanda säger:

Jättesnyggt ju! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Mikaela Sandström

2013-01-23 | 22:03:45
Bloggadress: http://amandaolofssonfoto.blogg.se
Amanda säger:

Såååå snyggt! Herregud vad kreativ du varit nu på slutet!:D

Svar: Hehehe aa, ibland blir man inspirerad. Har suttit alltför länge i soffan och pillat i naveln. Så nu är det dags att ta tag i saker :)
Mikaela Sandström

2013-01-24 | 07:31:37
Bloggadress: http://Http://amandafernandez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback