Önskelista

Tänkte skriva en liten önskelista, men det var så mycket som jag ville ha att allting slutade i en enda sak. Jag vill ha en resa utomland så jag kan få åka tillsammans med min Amanda. Då hade jag fått göra tre saker i en endaste smäll: 
 
     1 - Få sol och d-vitamin, som jag verkligen behöver
     2 - Få vara med Amanda
     3 - Samtidigt göra min fördjupningsuppgift i skolan som man kan välja att åka utomlands och t.ex. FOTA!
 
Jag ska försöka att spara så mycket pengar som möjligt nu också, kanske föra över lite exra mycket till mitt fond-konto tills de ska användas. 
Tänk alla de gånger man bara åkt utomlands och aldrig verkligen fotat skönheten i naturen, tänk hur mycket fantastiska bilder man kan få i bakgrunden av alla turistfotografier man har tagit genom åren. Tänk hur mycket jag missat när jag inte hade mina objektiv och inte kunde alla inställningar som gör bilderna 100 gånger bättre än tidigare. Jag vill åka till ställen där det inte finns en enda människa. Men det är mycket man vill och därför har jag bestämt mig för att inte önska mig något annat än en resa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback