Sammanfattning

Nu tänkte jag bara snabbt sammanfatta min fredag. David hade skrivit klart sin tenta kring 15-tiden och jag satt bara hemma och slöade. Han ringde mig och sa att vi kunde hitta på något. Vi ringde runt till lite folk och bestämde oss för en spelkväll hemma hos mig. Jag hade då alltså 3 timmar på mig att hinna hem, duscha, städa och käka middag. Åkte till David först eftersom han var tvungen att diska, så jag passade på att duscha där. När vi kom till mig var det bara en timme kvar tills folket skulle komma och David var snäll att hjälpa mig städa. Det var en rikigt trevlig kväll, med chips och lite vin. Vi gick aldrig ut och vipps var klockan 2! Sen hopp i säng och sova. 
 
Imorgon är det kursstart och det blir kul, spännande att få se vad denna fortsättningskurs har att erbjuda! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback