Svar på min uppenbarelse

Ett tidigare inlägg fick jag min lilla uppenbarelse om att jag tog för många bilder med bländare 1,8 och jag hade rätt! Idag tog jag en liten promenad och tänkte fota ute i stora vida världen ( = 0,5 km bort från hemmet). Jag passade på att prova ta med bländare som låg kring 2,2 och bilderna blev 1000 gånger bättre. Tänkte även passa på att berätta lite om min produktiva dag. Vaknade lite senare än planerat, gick då ut för att fota. Sen passade jag även på att tvätta då jag såg att alla maskiner var lediga. Efter det har jag halvt storstädat så det ser fint ut i lägenheten. Nu tänkte jag ta och halvt plugga lite, uppsatsen tar jag tag imorgon så det känns bra! :)
 
Resultatet:
 
Behind the scene: Reflexskärm, stativ och fjärrutlösare <3
 

Kommentarer
Amanda säger:

Så underbart söt du är!!!

Svar: Hihi och vad är inte du då?! I maj måste du komma hit så har vi flera photoshoots igen! Bästa tiden i mitt liv <3 DU ÄR BÄST!
Mikaela Sandström

2013-01-11 | 16:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback