Tillbaka

Jag börjar känna att jag nu kommer tillbaka till den gamla Mikaela, eller så kan det bara vara solen som dyker upp och att jag då genast känner mig mycket piggare och gladare? Våren är utan tvekan den bästa årstiden. Det är då man inte tar solen för givet och njuter av varenda dag som den är framme. Idag vaknade jag med 11 i blodsocker, tog en macka och skulle ta någon enhet insulin - pumpen tjöt... slangen fungerade inte och det menas att inget insulin kan pumpas ut. Hade ca 50 enheter kvar  i den (vilket är kanske 1/4 av det jag brukar ha) så jag passade på att byta insulin och slippa byta om någon dag eller så! Om kanske en halvtimme eller så åker jag med bussen till Ersboda för att handla kattsand och kanske något till lägenheten :) Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback