Världens lyckligaste tjej

Jag måste bara nämna detta! Jag gick in på tradera för att bara kolla lite allmänt idag, vet verkligen inte hur jag fick för mig att klicka mig dit men... Jo, det var för att jag ville se hur mycket en extern blixt skulle kosta och hamnade på batterigrepp av någon konstig anledning. Det första jag såg var ett batterigrepp som passar till just min Canon EOS 400D (skrutten hihihi, men det är min skrutt)! Budet låg på typ 30:- eller något sånt och frakten på en 50-lapp. Jag la in ett maxbud på 200, som ingen annan ser, men lägger någon ett nytt bud så ökar mitt automatiskt. När någon har budat över 200 så måste jag manuellt gå in och öka i så fall. Nåja, jag tänkte att inte mer än en 200-lapp vill jag spendera. Sista minuterna på autionen var jag så nervös. Budet slutade på 156:- (+50:- frakt)!!!! GAAAH Så nu har jag ett batterigrepp som gör att jag får plats med ett till batteri vilket hjälper mig när jag i vår ska ut och fota som en galning!!! <3<3<3<3 Jag har som aldrig vunnit något annat på tradera än just till min kamera haha, lillskrutten för med sig tur den!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback