27

Nu börjar jag med nedräkningen till Creamfields. Dag 27 inleddes med att vakna 6:30 i morse för att hinna käka lite frukost innan jag skulle ta bussen till jobbet. Varmt ute oh vi har kört stenhårt med jobbet idag under Umeå Fotbollsfestival. Vi körde igång med mjölkhävningen klockan tio. Kring 15-tiden kom Max på besök vilket gjorde mig sjukt glad. Efter att ha jobbat klart åkte jag hem och tog en powernap tills klockan blev åtta. Åt lite mat och sen inledde jag kvällen med plugg. Imorgon är det dags för jobb igen och sen är jag ledig på söndag. Förhoppningsvis kan jag bjuda på lite mer bilder då.
 
Då nedräkningen har börjat kommer jag lägga upp lite låtar under varje klipp som ni får lyssna på så ni kan tagga tillsammans med mig inför Creamfields! Dag 27 bjuder på låten The End med Tommy Trash
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback