Heads Will Roll

Jag som trodde att jag skulle fota och uppdatera extremt mycket på bloggen bara för att det är sommar nu... Men dagarna rinner bara förbi och jag orkar inte helt enkelt fota så myket som jag trodde att jag skulle göra. Idag skulle jag ha jobbat, men det blev andra planer vilket gjorde att jag passade på att fota lite. Jag har även passat på att inhandla lite kläder inför.... CREAMFIELDS!!!!
 
Ja, jag ska åka dit och jag inte förstå att jag ska få se och dansa till störtsköna dj:s! Nu börjar jag förbereda packningen inför resan till England. 29 dagar kvar. En sak som man oftast gör är ju att såklart ta med sig för myket kläder så denna gång ska jag endast ta med de kläder som jag vet att jag kommer ha på mig (plus lite varmare kläder utifall att vädret inte blir som man hoppas på att det ska vara).
 
Såg filmen "Project X" för någon dag sedan och jag kommer ihåg att jag hade lovat mig själv att aldrig se den. Måste bara tillägga att den filmen taggade till mig sjukt mycket och klicka här nedanför för att lyssna på en låt som var med i en scen i filmen. Se den brutalt sjukaste hemmafest-filmen så lovar jag er att ni också blir taggade!
 
(Varning för klippet, den här filmen är ju som sagt brutal haha)
 
 
 
 
1. Linne - H&M 49:-
2. Shorts - Monki 250:-
3. Skor - Converse (såklart)
4. Halsband - H&M
5. Armband - Indonesien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback