Min lediga dag

Hej! Jag har verkligen haft fullt upp de senaste åtta dagarna eftersom jag har jobbat varenda dag. Idag har jag äntligen fått vara ledig och därmed passar jag på att göra ett litet inlägg här. Tyvärr åkte inte kameran med och jag skriver från mobilen så ni får nöja er med massa mobilbilder istället. Jag blev bjuden på glass idag av Max och jag har även fått bjuda tillbaka på en öl till honom. Vi har dessutom hämtat ut våra pass och gått en snabb sväng på stan. Om ett litet tag ska vi cykla till en kompis och ta båten till Ica Maxi och inhandla lite mat till att grilla. En utmärkt ledig dag må jag säga. 8 dagars hårt arbete, en dag ledigt och imorgon är det tillbaka på Ica som gäller. Pengaaaar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback