Tag fram kameran

Yey, jag tog fram kameran idag och fotade lite utanför mitt hem! Det kommer komma upp lite fler bilder senare, men nu bjuder jag bara på två styken som jag har hunnit redigera lite. Solan dök upp och vädret blev tusen gånger bättre precis då jag började fota. Fick några riktigt fina bilder som jag är nöjd med. Synd bara att man nästan aldrig är ledig. Man orkar ju inte fota efter ett 8 timmars pass helt enkelt! Ska till Max alldeles snart, han slutar jobbet kring 21. Imorgon jobbar jag från 16-22:15 så det känns ganska så skönt. Sen är jag ledig tis-ons och funderade på att ta mig upp till Luleå, men jag får helt enkelt se om jag orkar :) Vi höres
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback