Fullt upp

Jag har fullt upp med jobb så tyvärr tynar bloggen bort lite granna. Så fort jag får ett grepp om saker och ting här (samt då skitmyggen försvinner), lovar jag att ni kommer bli bjudna på otroligt härliga bilder. Jag har hållit på för fullt med att redigera bilder från Indonesien eftersom de tillhör min fördjupningsuppgift i skolan och jag tänkte att det kan vara kul för er att se vad jag gör. Här bjuder jag nu på två bilder på Amanda: en före och en efter redigering. Det är ju inte några mega multi-skillnader, men det i slutändan är det ju redigeringen som gör bilden tusen gånger bättre och mer professionellt. Jag bjuder på en tredje bild då Max fick agera offer för mig då jag provade min allra första levitation-bild. Jag ska banne mig se till att jag går ut i skogen och fotar multum i det temat. Måste bara få med mig någon som vill hjälpa, plus att jag måste fixa en lång och fin klänning! Nåja, nog för mig nu då, vi hörs snart :)
 
 
Före:
 
 
Efter:
 
 
Och sen då Max såklart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback