Tillbaka till vardagen

Ganska sjukt att jag var på andra sidan jorden för en vecka sedan. Jag vill tillbaka, jag vill inte vara här. Allting känns så konstigt, speciellt att komma tillbaka till vardagen. Det tar nog någon vecka eller två för mig att hitta tillbaka till den gamla Mikaela helt enkelt. Sitter och redigerar lite bilder från resans gång och känner redan nostalgin. Jag har bestämt mig för att spara pengar på ett konto som jag inte kan röra för att sedan åka iväg på en längre resa tillbaka till Indonesien och sedan passa på att besöka andra länder i närheten. Det är något jag måste hinna med innan jag skaffar mig ett riktigt jobb, ett hus, en bil och allt det där andra som har med Svensson-livet att göra. 
 
Jag vill tillbaka till paradiset.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback