Ett byte

Ja nu har jag övergått till det gamla vanliga - alltså sprutor. Min pump får tyvärr inte följa med till Indonesien för jag orkar inte ha koll på extrabatterier, extraslangar och nålar, extra ampuller, insulinflaskor etc. Det är så mycket till skillnad från att använda sig av insulinsprutor. Tänk dig att varje dag är man ute, kanske solar och då måste jag ändå sticka in en fet nål då jag kommer hem, samt ha med mig sprutor till då jag är ute och solar. Orka då ens ta med sig pumpen. Så nu är jag helt fri från den och det känns tomt. Tänk att alltid ha på sig pumpen och nu är den avstängd i köket. Det har gått bra idag med mitt blodsocker, så nu ska jag börja vänja kroppen med något annat. Spännande att se hur det kommer gå! wiiiiee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback