Resan - dag 11

Hej hej! Nu har jag allt mycket att uppdatera här. I förrgår packade vi lite av våra väskor (lämnade resten av kläderna i stora väskorna på Gili i Pyttis rum) och åkte iväg med lokalbåten till ön Lombok. Där åkte vi med taxi till en liten by där vi fick träffa massvis med underbara barn och jag fick chansen att fota dem. Jag fick även se och fota en apa och tuppfäktning! Sedan åkte vi till ett hotell där vi var de enda gästerna. Huur fint som helst och jag passade på att fota hur lokalbefolkningen fiskade i det lugna vattnet under solnedgången. Vi la oss vid tio och vaknade åtta i morse. Sedan tog vi taxin till Senggigi och checkade in på första bästa hotell med pool och internet! Jättefint ställe för 120 kr per person och natt. Kommer fota imorgon då det är ljust så ni får se hur bra vi bor just nu. Så denna dag har gått ut på att sola och nu ska vi shoppa för första gången sedan vi tagit oss hit! Sinnessjukt billigt är det här. Jag ska köpa mig en liten rullresväska för 100:- Annars går solskydd på 70kr!!! Nåja, bjuder på bilder från gårdagen då vi träffade de söta barnen. Imorgon ska vi besöka ett barnhem hade vi tänkt oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback