Resan - dag 20

Oj jag vet inte vart jag ska börja. Det har hänt så sjukt mycket på så kort tid och jag har verkligen inte haft tid till att uppdatera här. Ni får helt enkelt se massa bilder istället som beskriver vad jag har gjort här på Gili. Jag, Amanda och Pytti åkte ju till Lombok, men kom tillbaka för en vecka sedan ungefär. Vi har mest suttit i solstolarna, men på kvällarna har jag gått ut - ibland helt själv och då har jag träffat massa trevliga människor som jag verkligen blivit vän med. En av dem jag träffade påverkade verkligen mig på ett bra sätt. Jag ville bara höra den människan prata om allt möjligt, jag ville inte att det skulle ta slut, men den personen var tvungen att åka iväg idag så jag kände mig lite nere eftersom jag mest troligtvis aldrig mer kommer träffa denna människa igen. Inspirerad som aldrig förr, fotade jag Amanda och Patricia idag vid poolen. En sak personen sa till mig igår då vi satt på stranden (jag med en spinnande kattunge i famnen dessutom) var:
 
Embrace the chaos
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback