Resan - dag 4

Då var det andra dagen här på Gili och vi har spenderat den utan stress med en promenad runt hela ön! Allt som allt gick det på fyra timmar, men vi tog en paus vid stranden och solade lite. Sen hade Pytti självklart slarvat bort för 40:e gången sina flipflops och det var ju hemskt för henne att gå på den heta stranden. Så hon fick låna en cykel och fara iväg för att inhandla ett till par. Jag och Amanda väntade på ett fint ställe där jag beställde en banana milkshake. Jag tog inte med mig något insulin på grund av värmen. Efter den fyra timmar långa promenaden (stekhett!) kollade jag mitt blodsocker och jag låg på 6,2! Hade jag inte tagit bananshaken så hade jag fått lågt blodsocker. Så här på paradisön har jag inte diabetes tydligen hahha. Nu är klockan snart 19 och vi ska ut och äta lokalmat för 2 kronor xD Sen ska vi på Sami Sami-baren alldeles bredvid där det spelas livemusik igen :) En härlig lördag för mig och tjejerna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback