Resan - dag 7

Jag, Amanda och Pytti har verkligen njutit av varje minut som gått här på Gili. Klockan är nu tolv på dagen här och våran natt har inte riktigt varit bra tyvärr. Igår tog vi det lugnt på stranden och sen ville vi käka någon annanstans än på torget där man kan köpa lokalmat för 6kr. Vi åt på vårt hotell och alla vi beställde varsin pasta carbonara. Pytti gav all bacon till Amanda. Jag åt lite och gav sedan resten av mitt till Amanda. Direkt efter att jag käkat klart mådde jag dåligt och gick på toaletten. Somnade, skakade i tre timmar och träffade sedan Amanda och Pytti utanför hotellet. Amanda kom hem och började må illa under natten och hon har nu spytt ca 25 gånger hittills. Vi åkte på en rejäl matförgiftning tyvärr, men jag spydde aldrig. Tur att jag inte åt upp allt kött, men så himlans synd att Amanda råkade ut för en fet förgiftning :( Men nu mår hon bättre och snart kommer vi åka till Lombok och där ska vi shoppa en del (armband för 6kr tackar man inte nej till!) Bjuder på några bilder från gårdagen och de får tala för sig själva :) Älskar min kamera som kan få bilderna att bli så bra som de blir. Vi spelade även in till mitt skolprojekt och jag ska nu passa på att redigera de bilderna!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback