Resan - dag 8

Hej! Idag har jag och Amanda kunnat ta oss ut från hotellrummet i alla fall. Vi promenerade till våran vanliga strand och solade lite och idag känner jag att det har tagit lite utan att jag har bränt mig, wehå! Sen fixade vi till Pytti och oss själva men tyvärr hade vi bara 5 minuter på oss innan solljuset försvann. Så vi ställde oss under ett upplyst träd och fotade lite. Jag säger bara wow vilka bilder det blev! Ikväll har jag och Pytti gått till Sama-sama bar som ligger bredvid vårt hotell och bara chillat med var sin cider. Min och Amandas mage har protesterat lite och bjudit på oväntade magknip då och då så vi tog det lite lugnt gällande alkoholintaget. Imorgon ska vi åka till Lombok och shoppa lite hade vi tänkt, då ska vi se till att bo på ett hotell med en kyl, internet och en POOL!!! Pallar inte sanden och saltvattnet längre haha. Bjuder på några bilder från kvällens shoot, enjoy!
 
 

 

Kommentarer
Vickan säger:

Gud vad härligt ni ser ut att ha det!!! Jag är såååå avis ;)

2013-05-17 | 08:47:19
Lovisa Leijonklo säger:

Wow vilka fina bilder och vilken häftig resa. Verkar verkligen vara ett paradis! Njut av värmen!

Svar: Åh men tack så mycket! Jag älskar verkligen att fota så du kommer lätt få se fler bilder efter varje inlägg här :D
Mikaela Sandström

2013-05-21 | 20:52:44
Bloggadress: http://lovisaleijonklo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback