The best thing about memories

Hej, det var ett tag sedan jag uppdaterade här och tänkte att det nu är dags. Bara 6 dagar kvar nu tills jag sitter på planet med min underbara Amanda! För ett år sedan kom hon på besök hos mig och jag har aldrig mått så bra som jag gjort och jag inser nu att maj är den bästa månaden för mig under hela året. Jag blir hel då jag får vara med henne. Jag läser tillbaka i min dagbok under tiden hon var hos mig. Sjukt att jag har skrivit dagbok sedan jag var 14 år. Jag vill tacka min vän Malin som köpte den första dagboken till mig, utan henne hade jag aldrig börjat skriva. Jag har samlat på mig en hel del böcker må jag säga. Åtta år av mitt liv finns skrivet i text. Skulle det brinna hemma hos mig hade det varit mina dagböcker som jag räddat först (bortsett från kissarna såklart!). Tänk när jag blir 50 år och läser tillbaka till hur jag mådde under precis denna dag, vad jag hade för mig då jag var ung... Jag kommer nog aldrig sluta skriva dagbok, jag kommer självklart ha perioder men det är ju så det kan bli. Men jag kommer ångra mig om jag skulle sluta skriva nu. Det är det som får mig att vilja borsta tänderna på kvällarna och sedan lägga mig. Det är min godnattsaga. Det är mitt liv.
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback