Donut

Gick som sagt på stan idag och jag hittade mig äntligen en donut till håret, och inte vilken donut som helst! En stor donut. Kommer använda den i princip varje dag eftersom det är så enkelt att fixa till håret. Går snabbare än att tupera det. Imorgon blir det bio klockan åtta med Max och vi ska se Hunger Games, spännande! Innan blir det skola och seminarium med uppsatsen, sen ska jag och Max laga egna hamburgare med coleslaw! 
 

Bjuder på en bild som jag tog i vardagsrummet. Så najs nu när jag har möblerat om där och har fått mig en hel vit vägg för fotografering. Det enda som fattas nu är en extern blixt. Jag fick leka lite med min kreativa hjärnhalva och tejpade fast ett papper som fungerade som en sorts diffusor :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback