För bra för att vara sant

Ni kanske kommer ihåg att jag skrev min B-uppsats i somras och allt som hade med den att göra var rent sagt bajs och ångest. Jag minns det i alla fall. Nu har första veckan för C-uppsatsen inletts och jag måste vara ärlig och säga att det går som på räls. Jag ligger dessutom en vecka före i mitt schema och kan inte fatta att orden bara flödar fram. Måste säga till mig själv att jag är banne mig bäst! 
 
Materialet som jag ska analysera har det varit lite problem med, men efter tusen samtal till förlaget Aller har jag nu kunnat bocka för den punkten. Jag kommer dessutom få tidningarna hemskickade med posten till mig.
 
Nä, allting med denna uppsats är för bra för att vara sant. Jag flyger på molnen och kan seriöst dö lyckligt just nu. Jag förtjänar verkligen att det ska gå bra med detta eftersom allt med min B-uppsats var ren skit. Ikväll ska Max jobba natt så jag kommer sitta hemma och bara kötta på när jag har sånt flyt med detta. Imorgon vill jag fira med lite festligheter och utgång med tanke på att det går så bra för mig just nu.
 
Och kniven som jag tidigare många gånger har velat döda uppsatsen med har jag lagt på hyllan för den behövs inte alls just nu haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback