Förlåt

Åh jag är så dåligt nu på att uppdatera här, men det beror på att jag har haft min jobbiga jobbvecka plus uppsatsskrivande. Har inte ens tagit fram min kamera sen jag och Max gjorde lussekatterna. Kände att det var på tiden att fota lite, men det blir ju så snabbt mörkt! Jag älskar ju att fota människor, jag tycker att det är så otroligt tråkigt att fota saker och ting, men nu är jag tvungen att göra det. Dels på grund av att jag inte har tillgång till naturligt ljus och dels på grund av att jag själv ser ut som ett groteskt troll utan smink haha. 
 
Hade min sista jobbdag igår på Ica och det var kaos - löning = jag fick jobba över 20 minuter! Har dessutom betalat alla räkningar plus fört över 4000:- till mammas konto för att spara pengar. Passade dock på igår efter jobbet att köpa ett par riktigt mysiga tofflor som kostade 99:- och de är huuur mysiga som helst.
 
Ja uppsatsen ska jag väl hålla på med denna afton och ingenting annat. På torsdag ska jag faktiskt på bio tillsammans med Max så det känns riktigt trevligt :) Har inte träffat honom sen vi gjorde lussekatterna!! Bjuder nu på lite tråkiga bilder som togs idag: mina nya tofflor, pluggeriet och sist Penny (som nu ligger bredvid mig och sover). Ska försöka bli lite bättre med att uppdatera här denna vecka då jag är ledig från jobbet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback