Lite omväxling

Jag vaknade i morse av att min granne borrade för fullt. Alltså helt ärligt, de måste ha sina väggar fulla med allt möjlig för de borrar ju hur mycket som helst. För ett år sedan försökte de spika på betongvägg, seriöst... jag hörde ju hur spiken bara föll ner till golvet i 40 minuter och de verkar ju inte fatta att det inte går. Ja idag har de väl insett att det inte går att spika så de tog väl fram den där speciella borren och det lät som en jordbävning. 
 
Det var ju bara då att skippa pluggandet, plus att jag pluggar bättre på kvällen. Passade då på att göra om mitt vardagsrum. Äntligen har jag möblerat om här! När man har haft sitt vardagsrum såhär som jag har haft det i över ett och ett halvt år sedan blir man less. Så jag har verkligen kämpat och fått det sååå mycket bättre än vad det var innan. 
 
Nu ska jag plugga uppsatsen och kämpa på. Jag är hur glad som helst idag. Målet idag är att skriva klart teorikapitlet och då kommer jag ligga två veckor före mitt schema :)
 
Före
 
 
 
Och efteråt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback