Nu börjar det bli seriöst

Sitter nu på skolan och har föreläsning om c-uppsatsen som ska göras nu fram till efter jul. Voy voy säger jag bara, nu börjar det verkligen bli seriöst här. Det är först nu jag kan tacka mig själv som hade kvar min b-uppsats fram till sommaren eftersom jag fortfarande är "het på gröten" och har kvar uppsats-tänkandet. 
 
Idag är det dags för mig att fira Halloween. Lätt den bästa högtiden som finns om året, woho! Igår satt jag och sydde ett par byxor till min outfit och det känns riktigt bra. Peruk, röda läppar, vita leggings, vit top. Ni får se sen när kameran åker fram vem jag kommer vara! 
 
Ska till stan sen efter att lektionen slutar klockan tio. Ska hinna göra några ärenden där på stan och sen blir det snabbt hem för att förbereda mig inför kvällens festligheter!
 
Har ingen fin bild att bjuda på tyvärr såhär på morgonkvisten, men jag ska försöka leta upp någon bild som finns här på datorn. Äh bjuder på en bild som togs med datorn och min underbara redbull här i klassrummet! moahha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback