På väg till mannen min

Nu ska jag skynda mig med bussen ner till stan för jag ska faktiskt till min gullegris och sova över hos honom! Ni vet, den där grabben som ibland ser lite dåligt och måste stå en meter från TV:n, som har världens bästa ergonomiska ställning när han spelar LOL, som är helt fantastisk mot mina kissemissar, han som är grillmästaren nummer ett med sin minigrill, som är så otroligt söt i mitt diadem, som är batman 5:e året i rad under Halloween, som kysser mig helt plötsligt och får mig att skratta tills jag inte kan andas mer, som har så fantastiskt hår där jag kan dra mina fingrar igenom det, samt som kommer på världens enklaste men underbaraste saker man kan göra när man har tråkigt. Ja jag ska till killen som jag verkligen gillar så sjukt mycket. Hejdå! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback