Studio 7/11

Sådär, nu kommer jag bjuda på tre hela bilder som jag har hunnit redigera! Jag ska säga er att dessa bilder tar minst en timme att redigera för jag är perfektionist när jag väl kommer till kritan. Det finns så otroligt många bilder som jag tidigare fotat och inte orkat redigera klart. I efterhand är jag inte det minsta stolt över dem. Nu blir det ändrade planer framöver, jag ska redigera perfekt helt enkelt! 
 
Det blev lite ont om tid i torsdags, Rebecka (brunetten) skulle på träning så vi fick snabbsminka henne när det var min tur att fota och vi har alltså planerat in en till fotografering så jag får med allt som jag ville ha. När det bara var jag och Claudia kvar i studion tog vi lång tid på oss att sminka och fixa hennes hår, men vi bestämde att vi skulle även fota henne en till gång med samma tema men med annat smink. Så dessa bilder kommer vara en del av min lilla "kolllektion" :) Enjoy
 
ps. Jag ska även för denna fotografering göra en video så håll utkik! :D
 
 

Kommentarer
Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly säger:

Shit, skitcoola bilder, jättehäftigt smink!

Svar: Åh tack så mycket!!! Fler bilder kommer inom kort :D
Mikaela Sandström

2013-11-11 | 02:29:27
Bloggadress: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback