En liten smygtitt

Snart är jag, Amanda, Rebecka och Claudia i studion och vi ser riktigt mycket fram emot denna photoshoot. Vi har planerat att dela upp den i två delar. Den första delen ska Amanda få agera fotograf och jag assistent, den andra delen får jag vara fotograf och då är Amanda assistent. Med dessa två delar får vi alltså bestämma själva hur vi vill att våra fina modeller ska vara sminkade, klädda och hur backdropen och ljussättningen ska vara. Andra ord: två shoots på en dag! Hihi Jag har suttit nu ikväll (jobbade stängning på Ica så jag kom hem 23.40) och testat med lite smink och här får ni se en liten teaser på vad som komma skall! Nu blir det sängen, för jag har väldigt fullt upp imorgon!
 
(Imorgon ska jag och Max laga vår första riktiga lasagne, önska oss lycka till hahah)
 
 
 

Kommentarer
Amanda CL säger:

låter kul :)

Svar: Du ska få se bilder snart! Dom blev hur coola som helst :D
Mikaela Sandström

2013-11-07 | 01:00:38
Bloggadress: http://amandacarlberg.se/
Amanda CL säger:

sv: kul!

2013-11-10 | 21:23:36
Bloggadress: http://amandacarlberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback