Unnade mig själv

Idag bestämde jag och Sunna en träff på stan. Vi satt på Waynes Coffee och åt en god lunch. Vi gick runt lite på stan efter det och då bestämde jag mig för att köpa en sak som jag har längtat att ha hemma hos mig den senaste tiden. Jag köpte Depends egna gellack-kit! Jag är så less på att byta nagellack hela tiden. Har slutat bita på mina naglar sen i januari och jag har börjat använda mycket nagellack just nu för att de inte ska gå sönder. Bitandet har jag som sagt slutat med, men jag har dock börjat riva av nagellacket och ogillar mig själv för den fula vanan jag har skaffat. Så nu mina kära vänner ska jag leka nagelterapeut. Längtar tills Amanda kommer på besök för hon har ju gått en kurs om det så då kommer hon få göra mina naglar på riktigt. Men tills vidare kommer jag få starkare naglar och jag satsar på fransk manikyr! 
 
Ni får se resultatet i ett senare inlägg, men här är i alla fall mitt lilla kit som jag äntligen har unnat mig. Orkade inte vänta till julafton!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback