Äntligen har jag en ny design!

Ja nu har jag suttit som en galning denna sömnlösa natt och redigerat för fullt med alla html-koder och css-mallar. Min hjärna är sjukt överarbetad just nu, men det gör inget för jag har ingen skola förrän nästa vecka - woho! Kommer dock behöva plugga eftersom en hemtenta ska in på onsdag + några frågor som ska skrivas. Sen är det frid och fröjd för mig och då kan jag helt enkelt bara fokusera på jobbet denna vecka. Jag jobbar som vanligt: onsdag, fredag, lördag och måndag! Sen är jag ledig i 1,5 vecka igen.
 
Luleå var fantastiskt! Max fick äntligen träffa min familj och det var jätteroligt att han kom upp på besök. Jag lämnade faktiskt kameran hemma för jag orkade inte dra med på den. Fredagen tog vi det lugnt, hängde med familjen hemma och myste på. Lördag gick jag och Max en snabbis på stan och sen hämtade vi upp brorsan. Jag visade Max vart jag hade jobbat tidigare - Korvgubben - och sen åkte vi tre till Teknikens Hus och lekte på där! När de stängde hälsade vi på mormor och morfar och blev bjudna på fika. Efter det åkte vi hem och åt finmiddag och sedan skyndade jag och Max till bussen för att ta oss till Madde då hon hade skrapat ihop en liten förfest för vår skull. Vi åkte sedan till O'learys och Max blev förvånad över hur stort det var där jämfört med det i Umeå (men då finns det ju bara ett ställe i Luleå att välja mellan till skillnad från Umeå). Vi hade det riktigt trevligt och blev skjutsade hem av Madde som var så snäll!
 
Nu är vi hemma i Umeå och vi är tillbaka till verkligheten! 
 
 

Kommentarer
Mandi säger:

Tjoba, fin design men tänkte bara säga att den rent tekniskt varken funkar på mobil eller min lilla dator, menyraden till höger följer med och täcker både header, text och bilder. Så nåt skumt har hänt.

Sen kan det va bra att veta att vi har lektion både torsdag och fredag, nytt moment! Du kanske missat att schemat bryts mitt i veckan mellan momenten? :)

kramikram

Svar: Yes har försökt fixa nu, det är så svårt när man bara har en dator! Det ska väl vara någorlunda bra just nu i alla fall.Haha så typiskt! Jag kollade igenom schemat nyss, men det stod att det var först nästa vecka såg jag. Säkert har de väl ändrat, eller så har jag bara sett fel.
Mikaela Sandström

2013-10-21 | 12:12:34
Bloggadress: http://mandipand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback