Cv-fotografering del 2

Håller på för fullt med att redigera bilderna på Fanni och Sandra. Det går toppen! Idag har jag och Max blivit bjudna av hans farmor på lunch, så det var första gången jag fick träffa henne. Extremt god mat och trevligt sällskap! :) Sen åkte jag till André och pluggade lite och efter det drog jag till Umemodellen som hade en introduktion på 30 minuter om studion där. Ska bli riktigt roligt att få fota i en studio och köra stenhårt med retuschering och photoshop. Ska ju dessutom satsa nu på portfolion, cv:t och personliga brevet! Här är bilden i alla fall på Fanni och Sandra :)
 
 
 
 

Kommentarer
Sandra (Elmen) säger:

Å roligt med fler bilder :) Du är sååå duktig!

Svar: Tack Elm!! :)
Mikaela Sandström

2013-10-23 | 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback