Cv-fotografering

Idag steg jag upp nio och gjorde mig i ordning för att ta mig till designhögskolan och träffa upp Fanni och Sandra som går i min klass. Planen för dagen var att fota dem båda för deras cv:n. Det var jätteroligt och riktigt fint ljus där. Det gick snabbt och smidigt att fota dem och jag blev riktigt nöjd över bilderna. Har bara hunnit redigera några och jag ska se till att de får massvis med bilder som de kan välja mellan. Har annars umgåtts med Max idag, vi tänkte möblera om i hans lägenhet, men vi tar det nog någon annan dag.
 
Snart är det dessutom helg och jag är äntligen ledig! Planen för helgen är faktiskt att åka upp till Luleå och visa Max den lilla hålan höhö. Kameran åker självklart upp och vi ska försöka hinna göra så många saker som möjligt, lite svårt dock när man bara är uppe fredag till söndag. Spännande tjiho!
 
Här är några bilder på Fanni och Sandra från dagens fotografering :)
 
(Sandra)
 
 
 
 (Fanni)
 
 
(Och båda tillsammans såklart! Fanni och Sandra skrattade verkligen mycket när de såg bilden och sa att den beskrev deras vänskap till 100% haha)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback