En liten jobbig känsla

Igår var det fredag, många saker stod på schemat. I tosdags sov jag över hos Max inne i stan, steg upp kring 6:30 för jag skulle börja skolan klockan 8 på morgonen. Hade seminarie på schemat och allting gick ju finfint. Senare åt jag frulle tillsammans med Sunna och snackade tills jag insåg att klockan närmade sig 11:30. Jag cyklade snabbt hem och skulle hämta Penny. Tog bussen in till stan och mötte upp Max där. Han tog över buren och vi båda satte oss på bussen till djurkliniken. Det har varit lite problem med Penny sista tiden och jag har mått riktigt dåligt över det. Max var så snäll och frågade om han skulle följa med mig, jag bev jätteglad! Djurkliniken tog hand om Penny och skulle ta några prover som lärde dröja några timmar. Jag började mitt jobb igår 16:00 och skulle inte hinna hämta henne, så Max var så snäll och hämtade Penny, samt medicinen och tog henne hem till mig. 
 
Idag har jag bara jobbat. Har haft sjukt ont i huvudet, men har klarat av att jobba hela dagen! Känns skönt att ha jobbat ca 7 timmar och få betalt för 14! Imorgon är jag ledig och då ska jag och Amanda fota, mest troligtvis ute i skogen. Då lär ni få se riktigt häftiga bilder! :)
 
För övrigt kommer Peny bli bra! Hon ser ju inte alls sjukt ut, men någonting fel är det ju. Oroa er inte i alla fall! hihi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback