Fotografering

Jo idag har jag och Amanda haft en fet fotografering ute i skogen. På grund av dålig planering etc så blev det problem för våra modeller att kunna ta sig till platsen så vi körde bara med mig framför kameran. Jag gillar egentligen inte att stå framför kameran, men jag får väl se det positivt istället - jag blir ju fotograferad av en riktigt duktig fotograf! hihi Nåja, jag tänkte "allt eller inget alls". Knappt tio grader, klänning och barfota! Wohoo, allt för konsten som man brukar säga. Frös ihjäl, men efter ett tag var jag så kall så jag kände mig varm, haha illa! Men vi fick några bilder som jag gillade och jag har hunnit redigera fem bilder hittills. Vi använde oss av Amandas kamera, reflexskärm och extern blixt. Min kamera använde jag till att filma hela dagen så jag ska redigera en film nu som ni kommer få se förhoppningsvis redan imorgon :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback