Ikea

Ja nu har jag kört 50 mil med bilen idag. Vi har stannat i varje stad vi passerat för att hitta en sladd till radion (så vi skulle kunna spela vår egna musik) utan att hitta en förrän i Sundsvall. Vi har handlat, käkat massvis med mat, och sen kört hem i mörkret. Allting har gått bra och det var tur att jag var med Max för annars hade jag dragit med mig massvis med småsaker som jag egentligen inte behöver. Det slutade med att jag köpte några handdukar, doftljus, några tavelramar, en hylla för tavelramar, skydd för madrassen, sängkläder, pläd/överkast och till sist - mina feta vinglas som jag älskar! Max inhandlade några saker till köket, en bäddmadrass (äntligeeen! Kommer sova så gott nu), några extra kuddar (äntligeen!), doftljus, en skiva till ett nytt skrivbord, handdukar och någon lampa. Vi är riktigt nöjda med dagen och som tur är har vi inte spenderat en förmögenhet :) Här är några bilder från resan idag:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback