När man blir less på lägenheten

Nu är det ju så att jag har bott i min egna tvåa i över ett år och jag börjar bli lite less på den eftersom det knappt går att möblera om i den. Sovrummet är det ju bara att glömma eftersom jag har en 180:s säng och endast en vägg där jag kan spika och borra fast tavlor/lampor. Vardagsrummet är ju också lite svårt då jag har två stänger fastborrade i väggen vid mitt skrivbord och sedan har pappa dessutom satt fast sladdarna till mitt ljudsystem längs väggen med något slags skydd som jag inte vet hur jag ska få bort. Ja, det blir ett stort projekt att möblera om där, men jag känner att jag vill ha en liten förändring där så snart blir det väl dags! Men jag tänkte visa lite bilder av det lilla som jag har just har gjort om i lägenheten. Blev less på toaletten och ville ha lite mera vita saker där så att den ljusas upp lite (hatar för övrigt det blåa golvet, förstår inte riktigt hur någon ens vill ha blått där). Hittade en hylla på Jysk som gick för 250:- men kartongen var lite skadad i hörnet så jag fick den för halva priset! Skaffade mig även en skruvdragare - det var på tiden! Så jag har skruvat upp fyra krokar från Ikea, samt en ny "jack/kapphängare" i hallen. Skönt med lite omväxling i denna lägenhet. Sen har jag även lagt tillbaka min bänkskiva på mina byråer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback