Roadtrip

Vaknade klockan 7:30 i morse. Stressad som jag var sminkade jag mig snabbt och tog sedan cykeln över Umeälven till Teg och hämtade.... en hyrbil!! Jag och Max har tänkt åka till Sundsvall idag till Ikea. Helt spontant alltså, eller ja.. vi bestämde det i torsdags, men det är ju alltid kul med sånt här. Jag har inte tänkt köpa så mycket, bara små saker. Max ska väl köpa sig en bordsskiva och en bäddmadrass (äntligen! Vi båda får ryggont när vi sover på hans säng som inte har någon bäddmadrass hahaha). Jag tar med mig kameran så ni kommer få se lite roliga bilder från Ikea senare ikväll. Bilen för övrigt är helt fantastisk, en Nissan Micra och en sån skulle jag själv vilja ha. Kostade bara 379 att hyra bilen och de på Statoil tankar den fullt sen när man kommer tillbaka med den! WOHOOO! NU DRAR VI!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback