Tråkiga saker

Ja nu har jag kommit till det stadiet då jag rensar alla mina garderober. Insåg att jag måste göra det snarast då jag blev så arg och less i lördags då jag inte hittade något att ha på mig eftersom jag har för mycket kläder som jag inte använder. Då man inte hittar något och känner sig stressad så slänger man runt alla kläder huller om buller och då ser det verkligen ut om att en bomb har slagit ner där. Nä nu ska jag verkligen slänga de kläder jag inte använder (inte slänga, ska sälja de finare kläderna på tradera/facebookgrupper och det fula åker till myrorna/röda korset). Har hunnit dela upp alla kläder nu i högar, nu kommer bara det jobbiga då det ska in i garderoberna igen hahah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback