Väggen kommer närmre

Känner att jag börjar närma mig väggen allt mer nu. Stressad är jag. Pluggar 100%, jobbar 25% och inte nog med det så jobbar jag flera timmar om dagen med min portfolio. Inte undra på att jag känner hur mitt hjärta dunkar hela tiden. Jag glömmer bort att sova och jag glömmer bort att äta (jag äter, men matlusten är inte alls på topp). Nejdu, nu har jag i alla fall jobbat klart ons-, fre-, lör- och måndag och nu ska jag försöka njuta av min lediga vecka. Är mer van att komma hem kring 22:30 och sitta med portfolion till sent på natten. Igår började jag med denna bild och blev klar nu. Som vanligt är jag inte alls helt fullkomligt nöjd, men bättre än att jag inte har slutfört bilden. Bakgrunden gillar jag inte alls, men blev less och ville hinna klart så ni får en uppdatering någon gång :D 
 
Imorgon är det skola som gäller, sen ska jag försöka sy inför Halloween och sen fortsätta med öletiketterna. Har fått lite text nu som jag kan experimentera med så det känns bra :)
 
Vi hörs :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback